niedziela, 30 czerwca 2019

Singlowy czerwiec (2019)


Czerwiec był miesiącem obfitującym w muzyczne niespodzianki, w czasie jego trwania na szczęście nie zabrakło także premier nowych singli.

Jednym z nich jest utwór „Last Day Under the Sun”, którym zespół Volbeat promuje mający ukazać się na początku sierpnia album „Rewind, Replay, Rebound”.

Dokładnie w tym samym dniu swoją premierę będzie miał także longplay „Victorious” amerykańskiej grupy Skillet, a promują go dwa wydane równolegle single, pierwszy z nich to dynamiczny utwór „Save Me”.

Druga kompozycja, utrzymana w balladowych klimatach to „Anchor” o przyjemnie brzmiącej aranżacji.

Podobnie jak w innych miesiącach, również w czerwcu korzystałam z podpowiedzi YouTube’a w kwestii muzyki, która mogłaby mi się spodobać. I tym razem znalazłam coś dla siebie, a dokładnie utwór „The Light” grupy Disturbed.

Pod koniec czerwca miałam okazję uczestniczyć w koncercie zespołu Muse, który promując album „Simulation Theory” przyjechał do Krakowa. Doskonałą rozgrzewką do tego wydarzenia było słuchanie utworu „Undisclosed Desires”, którego tym razem niestety nie usłyszałam w wersji na żywo.

Po koncercie natomiast nie mogłam oprzeć się oglądaniu jego fragmentu, a dokładnie wideo do utworu „Supermassive Black Hole”, urozmaiconego przez Matta Bellamy grą na gitarze przy pomocy języka.

A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz