niedziela, 26 kwietnia 2020

Singlowy kwiecień (2020)


W kwietniu po raz kolejny przekonałam się, że za sprawą muzyki można przekazać więcej niż przy pomocy słów.

A stało się tak za sprawą utworu powstałego pod wpływem obecnej sytuacji, jaka ma miejsce na świecie. Kompozycja „Better Days” powstała w czasie kwarantanny, jakiej poddani zostali członkowie zespołu OneRepublic po pobycie w Wielkiej Brytanii i kontakcie z osobą zarażoną koronawirusem.

Swoistym soundtrackiem do obecnej sytuacji jest też utwór wypromowany przez Michaela Jacksona „Heal the World”. Kompozycja wydana została w 1992 roku, ale jej treść przynosi ukojenie i pocieszenie w tym trudnym dla nas czasie.

W nastroju nieco bardziej melancholijnym sięgam czasami po melancholijnie brzmiące utwory. A takim w kwietniu była kompozycja „Znów wędrujemy” w wykonaniu Grzegorza Turnaua.

W czasie oglądania streamów koncertów, jakie członkowie OneRepublic dawali w czasie kwarantanny, w ucho szczególnie wpadł mi utwór „Sucker”, który Ryan Tedder stworzył we współpracy z Jonas Brothers.

Jedyną premierową, a wydaną jeszcze pod koniec marca, kompozycją, której często słuchałam w tym miesiącu jest nowy singiel Deep Purple zatytułowany „Throw My Bones”.

Jak co miesiąc, również w kwietniu skorzystałam z podpowiedzi YouTube’a w kwestii nowej muzyki i dzięki temu do mojej playlisty dołączył utwór „Limitless” zespołu Bon Jovi.


A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz