niedziela, 24 maja 2020

Zakupy muzyczne 11


W moim kolejnym zamówieniu płytowym znalazły się dwa premierowe i trzy uzupełniające kolekcję wydawnictwa.

Pierwszą nowością jaką dodałam do koszyka jest wydany jeszcze w 2019 roku, drugi w dyskografii supergrupy Saint Asonia album „Flawed Design” (54,99 zł).

Kolejną nowością był longplay „Rise” supergrupy Revolution Saints, który premierę miał na początku tego roku (60,95 zł).

Twórcą pozostałych trzech albumów, jakie dodałam do koszyka jest zespół Nickelback. Moją kolekcję uzupełniłam o „Silver Side Up” (24,99 zł).

Kolejnym albumem w dyskografii Kanadyjczyków jest longplay „The Long Road”, który również kupiłam (24,99 zł).

A ostatnią pozycją zamówienia jest obchodzący w tym roku piętnastą rocznicę wydania album „All the Right Reasons” (24,99 zł).


A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz