sobota, 31 października 2020

Singlowy październik (2020)

 

Październik rozpieszczał nas, co prawda, słoneczną pogodą, ale nie nowymi kompozycjami, chociaż udało mi się w tym czasie poznać kilka nieznanych do tej pory utworów.

Jedną z kompozycji jaka w październiku wpadła mi w ucho jest utwór „One Step Away” amerykańskiego zespołu Moon Taxi. Co ciekawe pierwszy raz usłyszałam ją w radio i nie znając jej tytułu udało mi się odszukać ją na YouTube.


Próbując odnaleźć wspomnianą wyżej kompozycję natknęłam się na utwór o tym samym tytule – „One Step Away” wykonany przez grupę Casting Crowns, i po kilku przesłuchaniach zdecydowałam dołączyć go do mojej październikowej (i oczywiście nie tylko) playlisty.


Zespół Poets of the Fall kontynuuje publikowanie akustycznie wykonywanych utworów w ramach serii Alexander Theatre Sessions. Pod koniec września zaprezentowany został utwór „Children of the Sun” wykonany ze wsparciem sekcji smyczkowej Triosis+.


Premierową kompozycją, która umilała mi czas w październiku był opublikowany jeszcze pod koniec września utwór „Wild Life” zespołu OneRepublic powstały do filmu „Clouds” Disney’a.


Jesień nastraja melancholijnie, a w takim czasie doskonale sprawdzają się klasyczne utwory o stonowanych aranżacjach. Taką kompozycją jest dla mnie „Tiny Dancer” Eltona Johna.


W październiku skorzystałam także z podpowiedzi YouTube’a dotyczących muzycznych propozycji. Tym razem do gustu przypadł mi utwór „I Don’t Care” jaki zespół Apocalyptica stworzyła wspólnie z wokalistą Adamem Gontierem.



A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz