niedziela, 25 października 2020

Zakupy muzyczne 13

 

Moja kolekcja płytowa jest już, co prawda, dość rozbudowana, ale wciąż uzupełniam ją o kolejne pozycje.

Jako pierwszy do mojego koszyka trafił debiutancki album zatytułowany „Camino Palmero” wydany przez nieistniejący już zespół The Calling, do którego mam ogromny sentyment (49,99 zł).


Tym razem udało mi się także wyszukać i zamówić w dobrej cenie album „Catacombs” nowozelandzkiej formacji Like A Storm (47,99 zł).


W moim koszyku znalazł się też longplay „This Loud Morning” wydany przez zwycięzcę jednej z edycji programu American Idol – Davida Cooka (50,99 zł).


A do kompletu dodałam ostatni w dyskografii tego amerykańskiego wokalisty album „Digital Vein", który wybrałam w wersji rozszerzonej (64,99 zł).



A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz