Mijający rok okazał się być bogatym w premiery albumów naszych muzycznych ulubieńców, ale chyba najistotniejszym był powrót koncertów grup i solistów spoza Europy, w których mogliśmy po długiej przerwie znowu brać udział.
Łączna
liczba wyświetleń po siedmiu latach istnienia bloga: 343 760 wyświetleń
Posty opublikowane w tym roku o
największej liczbie wyświetleń:
Z historii fonografii: Foo Fighters „In
Your Honor” – 1716 wyświetleń
Z historii fonografii: Breaking
Benjamin „Dark Before Dawn” – 1708 wyświetleń
Black Veil Brides „The Phantom
Tomorrow” (recenzja) – 1706 wyświetleń
Z historii fonografii: Tremonti „A
Dying Machine” – 1701 wyświetleń
Zagrane na Floppotronie (część 7) –
1699 wyświetleń
Miejsca koncertowe na świecie (Wielka
Brytania) (część 27) – 1697 wyświetleń
Singlowy sierpień (2022) – 1681 wyświetleń
Z historii fonografii: 3 Doors Down
„Time of My Life” – 1680 wyświetleń
Ed Sheeran – PGE Narodowy, Warszawa
(relacja) – 1677 wyświetleń
Z historii fonografii: Foo Fighters
„Foo Fighters” – 1671 wyświetleń
Mój muzyczny alfabet – lista wykonawców
(część 5) – 1670 wyświetleń
Mój muzyczny alfabet – lista wykonawców
(część 6) – 1668 wyświetleń
Saint Asonia „Introvert” EP (recenzja) –
1666 wyświetleń
Singlowy czerwiec (2022) – 1664 wyświetlenia
Z historii fonografii: Queen „Queen” –
1662 wyświetlenia
Zakupy muzyczne 18 – 1661 wyświetleń
Albumy wydane w 2022 roku:
Like A Storm „OKURA” (recenzja)
– czwarty w dyskografii Nowozelandczyków album wydany z finansowym
wsparciem fanów. Zawiera kompozycje o oryginalnym brzmieniu za sprawą
wykorzystania instrumentu o nazwie didgeridoo.
Skillet „Dominion” (recenzja)
– album nieco rozczarowujący, nie wnoszący niczego ciekawego do wieloletniej
już kariery zespołu. Dla wytrwałych fanów formacji Skillet.
Slash feat. M. Kennedy
and T.C. „4” (recenzja) – jak mówi sam tytuł, czwarty w dyskografii Slasha,
Mylesa Kennedyego i The Conspirators album będący doskonałym dowodem na to, że
podjęta przed laty współpraca tych muzyków okazała się być doskonałym pomysłem.
Stone Broken
„Revelation” (recenzja) – brytyjska formacja stawia coraz śmielsze kroki na
muzycznej scenie, a dowodem na to jest ten właśnie album budujący styl
brzmienia zespołu.
Shinedown „Planet Zero” (recenzja)
– czwórka amerykańskich muzyków ponownie nie zawiodła wydając album szczery,
osobisty i jednocześnie posiadający uniwersalny przekaz, a wszystko to zostało ze
smakiem zagrane i zaśpiewane tworząc spójną całość.
Saint Asonia „Introvert”
EP (recenzja) – chociaż jest to minialbum, utworom jakie się na nim znalazły
nie brakuje rockowej siły i ciężkości tak charakterystycznej dla tej
kanadyjsko-amerykańskiej supergrupy.
Muse „Will of the
People” (recenzja) – jak powiedział o albumie sam zespół jest to składanka
najważniejszych utworów w jego twórczości, ale w postaci premierowych utworów.
Alter Bridge „Pawns
& Kings” (recenzja) – gitarowa, ciężka, a jednocześnie melodyjna i
przystępna w odbiorze, taka właśnie muzyka wypełnia siódmy album w
dyskografii amerykańskiego kwartetu.
Avantasia „A Paranormal
Evening With The Moonflower Society” (recenzja) – tym co wyróżnia albumy
supergrupy dowodzonej przez Tobiasa Sammeta jest obecność licznego grona gości,
którzy wraz z nim wykonują poszczególne kompozycje. Podobnie było w przypadku
wydanego w tym roku longplaya z dwójką nowych, pojawiających się z Avantasią
wokalistów po raz pierwszy.
Nickelback „Get Rollin’”
(recenzja) – rock z przymrużeniem oka, tak określić można od jakiegoś czasu
twórczość kanadyjskiego zespołu oraz zawartość dziesiątego już albumu w jego
dyskografii.
Koncerty
na jakich byłam w 2022 roku:
OneRepublic, Torwar, Warszawa, 9 maja (relacja)
Ed Sheeran, PGE Narodowy, Warszawa, 26 sierpnia (relacja)
Volbeat, Expo XXI, Warszawa, 4 grudnia (relacja)
Utwory, które w szczególny sposób
urzekły mnie w 2022 roku:
Deaf Havana „Going Clear”
Ed Sheeran feat. Bring Me The
Horizon „Bad Habits”
Solence & Sarah Barrios „Cold”
Gryffin & OneRepublic „You
Were Loved”
Papa Roach „Leave a Light On”
Genertion Radio „Lights Go Out
In Paradise”
A jaki dla Was był 2022 rok w muzyce?
Zapraszam do komentowania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz