niedziela, 25 sierpnia 2019

Singlowy sierpień (2019)


Przełom lipca i sierpnia był czasem obfitującym w muzyczne nowości zarówno te singlowe, jak i albumowe umilające mi ostatni miesiąc wakacji.

Jeszcze w lipcu na ekrany kin weszła nowa wersja filmu „Król Lew”, w związku z tą premierą zespół Pentatonix przygotował cover utworu „Can You Fell the Love Tonight?” wykonanego pierwotnie przez Eltona Johna.

Już drugi utwór z albumu „Walk the Sky”, który ukaże się w październiku zaprezentował nam zespół Alter Bridge. Kompozycja „Pay No Mind” wyróżnia się ciekawą gitarową melodią.

W sierpniu YouTube zaproponował mi do obejrzenia/posłuchania utwór „The Hunted” w wykonaniu grupy Saint Asonia z gościnnym udziałem wokalisty zespołu Godsmack Sully’ego Erny, który szybko przypadł mi do gustu.

Utworem na jaki czekałam z niecierpliwością przez cały początek sierpnia była premierowa kompozycja supergrupy Flying Colors. Utwór „More” o mocnym progresywnym zabarwieniu jest zwiastunem trzeciego studyjnego albumu grupy „Third Degree”, który ukaże się na początku października.

W sierpniu nadrobiłam także przegapiony utwór „Halo” amerykańskiej grupy Hinder, który ukazał się na początku tego roku, a który bardzo często pojawiał się w moim odtwarzaczu.

W sierpniu niezwykle często słuchałam także bardzo melodyjnego i świetnie zaśpiewanego utworu „War”  pochodzącego z repertuaru holenderskiego zespołu Kensington.

A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz