sobota, 30 listopada 2019

Singlowy listopad (2019)


Z racji tego, że listopad okazał się być zimnym miesiącem, w czasie jego trwania stawiałam na rozgrzewające, rockowe utwory.

Jednym z nich był popełniony przez zespół Muse cover o tytule „Hungry Like the Wolf”, oryginalnie nagrany przez grupę Duran Duran. Kompozycja została zarejestrowana w czasie występu Brytyjczyków na żywo w 2018 roku.

Czas umilał mi także jeden z utworów wydanych na trzecim albumie formacji Tremonti („Dust”), a dokładnie „Unable to See” zaczynający się delikatnym gitarowym intro, a następnie dynamicznie rozwijający się w potężnie brzmiącą kompozycję.

Z racji tego, że pod koniec listopada w Warszawie miał odbyć się koncert grupy Alter Bridge przygotowywałam się do niego słuchając muzyki tej formacji. Najczęściej w moim odtwarzaczu pojawiał się utwór „Godspeed” pochodzący z wydanego w październiku albumu „Walk the Sky”.

Ku mojej wielkiej radości Alter Bridge w Warszawie supportował zespół Shinedown, i także jego kompozycje często odtwarzałam w tym miesiącu, a tą najczęściej odsłuchiwaną był singiel „Attention Attention” pochodzący z albumu o tym samym tytule.

Ponieważ moje zainteresowanie twórczością zespołu Volbeat nie słabnie, w listopadzie również nie mogło zabraknąć w mojej playliście utworu pochodzącego z dyskografii Duńczyków, a najczęściej odtwarzanym przeze mnie utworem była tym razem kompozycja „Light a Way”.


A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz