niedziela, 23 sierpnia 2020

Zakupy muzyczne 12


Kolejne zakupy muzyczne podyktowane zostały chęcią uzupełnienia posiadanej już kolekcji. Zakupów dokonałam tradycyjnie już w sklepie internetowym FaN.pl.

Pierwszym albumem jaki znalazł się w moim koszyku był trzeci w dyskografii zespołu Volbeat longplay „Guitar Gangsters & Cadillac Blood” (38,99 zł).

Podczas ostatnich zakupów zdecydowałam się także na dodanie do koszyka albumu z rodzaju Greatest Hits, a jest to wydawnictwo od Toto zatytułowane „40 Trips Around the Sun” (34,99 zł).

Niedawno zorientowałam się, że do tej pory nie nabyłam ostatniego w dyskografii zespołu OneRepublic albumu „Oh My My” i również on znalazł się w moim koszyku (61,99 zł).

Ostatnią pozycją mojego zamówienia jest wydany już jakiś czas temu album „Cage to Rattle” amerykańskiej formacji Daughtry (44,99 zł).


A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz