niedziela, 25 lipca 2021

Zakupy muzyczne 16

Kolejnych już zakupów muzycznych dokonałam tradycyjnie na stronie fan.pl, który dysponuje ogromnym asortymentem płyt i produktów związanych z muzyką, oraz w serwisie zakupowym Allegro.

Na Allegro udało mi się odnaleźć album „More Than You Think You Are” grupy Matchbox Twenty, który wypadł z oferty na stronie fan.pl (19,90 zł).


Na mojej ulubionej stronie bez problemu znalazłam ostatni w dyskografii zespołu Matchboox Twenty longplay zatytułowany „North” (64,99 zł).


W uzupełnianiu mojej płytowej kolekcji przyszedł czas na zaopatrzenie się w albumy amerykańskiej grupy Cavo, dlatego do mojego koszyka dodałam longplay „Thick as Thieves” (39,99 zł).


Na fan.pl znalazłam też ostatni w dyskografii Cavo album „Bridges” w rozszerzonej wersji, wzbogacony o trzy bonusowe utwory (54,99 zł).


A ostatnią pozycją w koszyku był jeden z moich ulubionych albumów zespołu 3 Doors Down zatytułowany „Away from the Sun” (33,99 zł).



A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz