niedziela, 21 lutego 2016

Cytaty muzyków

Dziś chciałabym zaprezentować Wam wybrane cytaty znanych muzyków.

„Życie to coś, co upływa, kiedy ty jesteś zajęty snuciem planów na przyszłość.” – John Lennon

„Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem.” – James Hetfield
„Myślę, że szczęśliwi jesteśmy wtedy, gdy rozumiemy także punkt widzenia i potrzeby innej osoby. Szczęścia nie ma tam, gdzie jesteśmy zagubieni w samotniczym śnie.” – Roger Waters
„Kłamstwa mogą wygrać sprint, ale to prawda wygrywa cały maraton.” – Michael Jackson
„Żyjemy w świecie kierowanych rakiet i zagubionych ludzi.” – Serj Tankian
„W erze iPodów muzyka służy jedynie do zagłuszania innych ludzi.” – Bob Geldof
„Muzyka jest moją religią.” – Jimi Hendrix
„Gdyby nie było Queen, prawdopodobnie chciałbym dołączyć do AC/DC. Niestety jestem złego rozmiaru i kształtu.” – Brian May
„Nienawiść jest bardzo niedocenianym uczuciem.” – Jim Morrison
„Nigdy nie uczyłem się gry na gitarze. Po prostu grałem na niej, a ona grała na mnie…” – Jimmy Page
„Muzyka to najlepszy język do poruszenia serc ludzi na całym świecie.” – Jimmy Page
„Muzyka jest twarzą Boga.” – John Frusciante
„Jesteśmy stworzeni z dwóch kontrastujących idei: miłości i strachu. Wybierz jedną z nich i żyj.” – Axl Rose
„Ludzie, którzy próbują uczynić ten świat gorszym, nie biorą sobie wolnego dnia.” – Bob Marley
„Dobre chwile dzisiejszego dnia są smutnymi wspomnieniami jutra.” – Bob Marley
„Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty.” – Frank Zappa
„Wszyscy każdego dnia przemierzamy niebo i wszyscy brniemy przez piekło” – Kurt Cobain

A może Wy macie swoje ulubione cytaty znanych muzyków. Zapraszam do komentowania.

Grafika: https://myloview.pl/fototapety/160/203E572/cytat-znak-vector-.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz