niedziela, 27 marca 2016

Muzyka tygodnia (21-27 marca 2016)

Dziś prezentuję zestawienie najczęściej odtwarzanych przeze mnie w tym tygodniu singli. Oprócz wymienionych tu utworów słuchałam także pełnych albumów innych wykonawców, ale wymienię tylko te pozycje, których słuchałam niemal codziennie.

Na moim kanale na YouTube w mijającym tygodniu niepodzielnie królowały cztery single, a były to:


„Valerie” Marka Ronsona  z gościnnym udziałem wokalnym Amy Winehouse. Udział wokalistki był tu niezbędny, ponieważ utwór nagrany pierwotnie przez brytyjski indie rockowy zespół The Zutons, poza swingującą melodią posiada warstwę liryczną, w odtworzeniu której doskonale sprawdziła się właśnie Amy Winehouse.

Kolejny cover jaki gościł w mojej playliście to „Lies” szkockiego synth popowego zespołu Chvrches wykonany przez Muse na potrzeby mini koncertu dla BBC Radio 1 w ramach Live Lounge. Mimo że wersja Brytyjczyków niewiele różni się od oryginału, to gitara Matta nadała jej nieco więcej drapieżności.

Niemal codziennie odtwarzałam też „Dust” Marka Tremonti, który jest zapowiedzią mającego się ukazać na początku kwietnia albumu o takim samym tytule. Już od pierwszego przesłuchania urzekły mnie te melodyjne gitary i ekspresyjny refren. Z niecierpliwością czekam na cały album słuchając „Dust”.

W tym tygodniu moją playlistą niepodzielnie zawładnęły covery. Ostatni, jaki często odtwarzałam to „Dance The Night Away” w oryginale wypromowany przez Van Halen, a przerobiony przez Santanę z udziałem Pata Monahana, wokalisty pop rockowej grupy Train. Utwór nagrany został  jako element albumu „Guitar Heaven: The Greatest Guitar Classics of Al. Time”.


A czego Wy najczęściej słuchaliście w ubiegłym tygodniu? Zapraszam do komentowania.


Grafika: http://drwalstory.pl/wp-content/uploads/2015/12/muzyka_1920x1200_036_sluchawki.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz