środa, 30 marca 2016

Zakupy muzyczne

Tym razem zakupy muzyczne robiłam w dwóch źródłach – na Allegro, gdzie często szukam tego, co ciężko dostać w innych miejscach,

 i tradycyjnie, w RockSerwisie.

Na Allegro kupiłam archiwalny już numer (z sierpnia 2015 roku) Gitarzysty (6,99 zł) z artykułem/wywiadem z Markiem Tremonti, w którym muzyk opowiada o tym co robi w życiu oraz daje dużo cennych wskazówek początkującym adeptom sztuki gry na gitarze, przy czym Mark nie szczędzi słów uznania dla innych muzyków (Joe Bonamassa) skromnie opowiadając o swoich umiejętnościach.

Na Allegro znalazłam także płytę Marka Tremonti „Cauterize” (69,99 zł), którą bez wahania kupiłam i odtwarzam na okrągło.

W RockSerwisie moim łupem padła druga w dyskografii płyta Black Stone Cherry „Folklore And Superstition” (61,89 zł).

Kupiłam także płytę amerykańskiej formacji Hinder „All American Nightmare” (34,89 zł), która jest w zasadzie pierwszym albumem tego zespołu jaki mam.

Jako ostatnie do zamówienia dołączyło CD Johna Wesley’a „Disconnect” w limitowanej edycji (57,89 zł).

A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta i chcecie się tym ze mną podzielić? Zapraszam do komentowania.

4 komentarze:

  1. może kiedyś ale dzisiaj 70 dych za tremontiego nie da rady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus do tego jeszcze przesyłka. I niestety takie mamy ceny.

      Usuń
    2. no nie ukrywam tremonti ukradł mi serce w 2001r (my sarifice)kupiłem album Weathered to było bardzo szczególne i wspaniałe doznanie (leciały mi gorące łzy po policzkach)fajne miny robi i lubi puszczać diabełki :)no i świetnie gra

      Usuń
    3. Nie da się ukryć, że jest świetnym muzykiem, a jak się okazało także kompozytorem i wokalistą. Jego solowa twórczość jest zdecydowanie warta poznania.

      Usuń