niedziela, 25 lutego 2018

Singlowy luty (2018)


Krótki luty nie obfitował w nowości muzyczne, w związku z czym w moim odtwarzaczu pojawiały się utwory już wcześniej mi znane, ale w równym stopniu lubiane.

O tym, że Jensen Ackles – aktor grający w serialu Supernatural rolę Deana, potrafi doskonale śpiewać wiedziałam już od dawna. Potwierdza to doskonałe wykonanie utworu „Brother” pochodzącego z repertuaru zespołu NEEDTOBREATHE, zaprezentowany podczas konwentu SPN w Las Vegas.

W zasadzie nie przepadam za damskimi głosami w muzyce, jednak wokalistką której dokonania doceniam, a nawet podziwiam jest Pink, której utwór „What About Us”  był przeze mnie często odtwarzany w ostatnim czasie.

Jeszcze pod koniec stycznia Mike Shinoda zaskoczył fanów wydaniem minialbumu zatytułowanego „Post Traumatic EP” na którym znalazły się trzy utwory nagrane po śmierci Chestera Benningtona. Już od pierwszego przesłuchania największe wrażenie  zrobiła na mnie kompozycja „Over Again”.

Przeglądając zbiory YouTube w poszukiwaniu nowych muzycznych inspiracji w lutym natrafiłam na zespół I Prevail, którego utwór „Alone” przypadł mi do gustu za sprawą swojej ciekawej, oryginalnej aranżacji.

Na początku lutego zainteresowałam się ostatnim albumem pochodzącego z Anglii gitarzysty Jeffa Becka, z którego pochodzi utwór „Scared for the Children” zaśpiewany przez Rosie Bones.

Od połowy lutego moim odtwarzaczem niemal niepodzielnie zawładnął nowy singiel grupy Muse „Thought Contagion”  łączący w sobie wszystkie charakterystyczne dla tego zespołu rozwiązania muzyczne.

A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Grafika: https://pixabay.com/pl/muzyka-s%C5%82uchawki-obj%C4%99to%C5%9B%C4%87-g%C5%82o%C5%9Bniki-998228/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz