niedziela, 29 marca 2020

Singlowy marzec (2020)


W marcu wyraźnie odczuwalny powiew wiosny skłonił mnie do sięgnięcia po nieco lżejsze gatunkowo utwory.

Jedną z takich kompozycji jest singiel „Didin’t I” amerykańskiej formacji OneRepublic zapowiadający album „Human”, którego premiera zaplanowana jest na początek maja.

Utwory instrumentalne rzadko znajdują moje uznanie, jednak w marcu taka właśnie kompozycja w wersji orkiestrowej, zatytułowana „Miracle” autorstwa angielskiego wokalisty, rapera i autora tekstów o pseudonimie Labrinth często pojawiała się w moim odtwarzaczu.

W marcu po raz pierwszy usłyszałam nienową już kompozycję zespołu Scorpions „We Built This House”, którą zaproponował mi YouTube. Utwór dzięki swojej melodyjności spodobał mi się do tego stopnia, że bardzo często do niego wracałam.

Lubiany przeze mnie zespół Poets of the Fall na swoim kanale na YouTube od jakiegoś czasu publikuje utwory wraz z teledyskami będące częścią projektu Alexander Theatre Sessions. W jego ramach grupa w wersji akustycznej zagrała jeden ze swoich singli „War”.

W marcu bardzo często wracałam też do utworu „Siren Call” amerykańskiej formacji Hanson. Jest to kompozycja, która znalazła się na dwupłytowym albumie „String Theory” zawierającym znane oraz nowe utwory grupy zaaranżowane i wykonane z orkiestrą symfoniczną z Pragi.

A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz