niedziela, 26 lipca 2020

Singlowy lipiec (2020)


W lipcu w moim odtwarzaczu pojawiły się, tradycyjnie, nowe kompozycje oraz te już dobrze znane i lubiane.

Nowością jest kompozycja „Dangerous” formacji Seether, której dyskografii do tej pory nie zgłębiłam, ale pojedyncze utwory pojawiające się na bieżąco, tak jak wspomniany, często przypadają mi do gustu.

Wspólny premierowy singiel wydali także muzycy dwóch zespołów – Black Stone Cherry i Monster Truck, którzy połączyli swoje siły pod szyldem The Cherry Truck Band. Kompozycja powstała w wyniku tej kolaboracji nosi tytuł „Love Become Law”.

W lipcu moje uszy cieszył także zremiksowany utwór „Suicide Blonde” zespołu INXS. Utwór nagrany został jako element koncertu zarejestrowanego na Stadionie Wembley w Londynie w 1991 roku.

Tradycyjnie już wybierając utwory do słuchania skorzystałam z podpowiedzi YouTube’a. W lipcu szczególnie spodobał mi się utwór „Hold Back the River” angielskiego wokalisty Jamesa Bay’a do którego często wracałam.

W moim odtwarzaczu bardzo często pojawiał się także balladowy utwór „Eyes of a Child” supergrupy Revolution Saints, pochodzący z wydanego w tym roku albumu zatytułowanego „Rise”.


A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz