niedziela, 31 stycznia 2021

Singlowy styczeń (2021)

Nowy rok chciałoby się rozpocząć z nową muzyką, jednak styczeń wcale nie obfitował w singlowe premiery, chociaż udało mi się w tym czasie dokonać kilku odkryć.

Premierowy utwór zatytułowany „Empire of Ashes” opublikowała formacja Like A Storm. Kompozycja o ciężkim, wręcz hard rockowym charakterze zwiastuje wydanie czwartego w dyskografii zespołu albumu.


Styczeń to dla mnie czas nadrabiania serialowych zaległości. Podczas oglądania jednego z odcinków finałowego sezonu Supernatural w ucho wpadła mi kompozycja „Sounds of Someday”. Po zrobieniu małego researchu okazało się, że pochodzi z repertuaru zespołu Radio Company stworzonego przez Jensena Acklesa i Steve’a Carlsona.


Jednym z odkryć dokonanych w styczniu jest zespół Ravenscode, którego utwór „Letting You Go” do posłuchania podpowiedział mi YouTube.


Kilka lat temu poszukując inspiracji korzystałam ze strony last.fm podpowiadającej jakie zespoły tworzą muzykę w stylu podobnym to obranego przez moich faworytów. W mijającym miesiącu korzystając z podpowiedzi tej strony zainteresowałam się zespołem Eclipse, a szczególnie jego utworem „The Masquerade”.


W mijającym miesiącu utworami które gościły w moim odtwarzaczu były także rockowe klasyki, a wśród nich kompozycja „Ring on Fire” w wykonaniu Johnny’ego Casha.


Innym utworem klasyki rockowego grania jest dla mnie także „Hotel California” formacji The Eagles, którego zremasterowana wersja z 2013 roku brzmi po prostu niesamowicie.


A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz