niedziela, 24 stycznia 2021

Zakupy muzyczne 15

Po przeprowadzeniu swoistego przeglądu w zgromadzonych zbiorach płytowych dokonałam kolejnych zakupów muzycznych.

Obowiązkową pozycją w koszyku okazał się debiutancki album zespołu Volbeat „The Strenght/The Sound/The Songs” (38,99 zł).


Moją kolekcję uzupełniłam także o drugi w dyskografii duńskiego zespołu longplay „Rock the Rebel/Metal the Devil” (44,99 zł).


Tym razem zdecydowałam na dodanie do koszyka albumu „Time of My Life” amerykańskiej formacji 3 Doors Down (33,99 zł).


Drugim szczególnie lubianym przeze mnie longplayem zespołu 3 Doors Down jest album „Us and the Night” (29,99 zł), który również nabyłam podczas ostatnich zakupów.


Ostatnią pozycją zamówienia jest debiutancki album grupy Saint Asonia zatytułowany po prostu „Saint Asonia” (34,99 zł).


A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz