niedziela, 27 lutego 2022

Singlowy luty (2022)

Słuchanie muzyki to czynność, bez której wiele z nas nie wyobraża sobie codzienności. A inspiracji i nowości warto szukać w Internecie, gdzie znaleźć można wiele ciekawych propozycji.

Po przesłuchaniu najświeższego wydawnictwa długogrającego formacji Royal Bliss zatytułowanego po prostu „Royal Bliss” postanowiłam uważniej śledzić losy tego zespołu. Dzięki temu pod koniec stycznia usłyszałam kompozycję „Goodbye Love Song” opublikowaną w serwisie YouTube.


Losy naszych muzycznych ulubieńców różnie się plotą – zespoły zmieniają swoje składy, liderzy grup podejmują solowe kariery. I tak właśnie potoczyła się historia Austina Winklera, byłego wokalisty amerykańskiej formacji Hinder, który jeszcze w styczniu opublikował swój solowy utwór „SuperJaded”.


Korzystając z podpowiedzi serwisu YouTube w lutym natknęłam się na kolejny utwór zespołu Blacktop Mojo, a była to kompozycja „My Girl” wypromowana oryginalnie przez grupę The Temptations.


Kolejnym singlem znalezionym na YouTube jest utwór „Bad Habits” Eda Sheerana, który nową odsłonę zyskał za sprawą współpracy brytyjskiego wokalisty z zespołem Bring Me The Horiozn.


W styczniu swój najnowszy album zatytułowany „Okura” opublikował zespół Like A Storm. Chociaż w całości przypadł mi do gustu, to w lutym szczególnie często słuchałam ostatniego w trackliście utworu „Low”.


W lutym sięgnęłam też do znanych mi już dobrze utworów i często wracałam do wykonanego i zarejestrowanego na żywo utworu „First We Take Manhattan” w wykonaniu Leonarda Cohena.


A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz