niedziela, 31 lipca 2022

Singlowy lipiec (2022)

Choć lipiec to czas wakacji, urlopów i letniego odpoczynku, nasi muzyczni ulubieńcy wcale nie próżnują promując swoją premierową muzykę.

Pierwszy singiel z mającego się ukazać w październiku albumu opublikował zespół Alter Bridge. Siódmy w dyskografii amerykanów longplay mający nosić tytuł „Pawns & Kings” promuje utwór o takim samym tytule.


Na październik zaplanowana jest także premiera dziewiątego albumu supergrupy Avantasia dowodzonej przez Tobiasa Sammeta. Longplay „A Paranormal Evening with the Moonflower Society” zapowiada utwór „The Moonflower Society” powstały z udziałem wokalisty Boba Catley’a.


Wcześniej, bo już pod koniec sierpnia ukaże się album „Will of the People” brytyjskiej formacji Muse. Kolejnym promującym go utworem jest gitarowo zorientowana kompozycja „Kill or Be Killed”.


Nowy, choć nie autorski utwór zaprezentowali także członkowie formacji Like A Storm. Nowozelandczycy stworzyli tym razem cover kompozycji „Man in the Box” pochodzącej z repertuaru grupy Alice in Chains.


Nigdy nie ukrywałam tego, że nie jestem zwolenniczką polskiej muzyki, jednak od czasu do czasu w ucho wpada mi utwór rodzimego wykonawcy. Tym razem miejsce w moim odtwarzaczu skutecznie zajął utwór „Dach” w wykonaniu zespołu Sound’n’Grace współpracującego z producentem muzycznym o pseudonimie Tabb.


Rzadko zdarza się, żeby ścieżka muzyczna jakiegoś filmu w całości przypadła mi do gustu. Tak jednak było w przypadku obejrzanej niedawno produkcji pod tytułem „Cruella”. W trakcie jej trwania usłyszeć można takie klasyki jak „Hush” zespołu Deep Purple.


Innym utworem, który wpleciony został w ścieżkę dźwiękową wspomnianego filmu jest kompozycja „Perhaps”, którą szczególnie lubię w wykonaniu zespołu The Pussycat Dolls.


A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz