niedziela, 24 lipca 2022

Zakupy muzyczne 18

Robienie zakupów to bardzo przyjemna czynność, a jeszcze przyjemniejsza staje się, gdy zakupione przedmioty mogą cieszyć nasze oczy i uszy na długo. Tak właśnie jest z wydawnictwami płytowymi, których kilka uzupełniło właśnie moją kolekcję.

Zespołem, którego muzykę poznałam niedawno jest szwedzka formacja Eclipse, i to właśnie jej ostatnie wydawnictwo, album „Wired” (55,99 zł) znalazł się w moim koszyku.


Moją kolekcję uzupełniłam także o wydane w zeszłym roku longplaye – „Dearly Beloved” (74.99 zł) amerykańskiego zespołu Dughtry.


Pod koniec zeszłego roku ósmy w swojej dyskografii album wydał duński zespół Volbeat. Longplay „Servant of the Mind” (77,99 zł) był więc kolejną pozycją zamówienia.


Ostatnia pozycja w moim koszyku to debiutancki album zwycięzcy jednej z edycji programu American Idol Davida Cooka zatytułowany po prostu „David Cook” (19,99 zł).


A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz