niedziela, 19 czerwca 2016

Muzyka tygodnia (13-19 czerwca 2016)


Mijający tydzień w muzyce to kilka pozycji zapowiadających albumy mające ukazać się niebawem, ale i takie wcale nie najnowsze. I tym razem tydzień ten był różnorodny pod względem stylów i nastrojów.

Obsesyjnie często odtwarzałam ostatnio „The Fury of My Love” supergrupy Flying Colors – piękny, balladowy utwór, który zachęcił mnie do zainteresowania się dokonaniami tego zespołu.



Do zainteresowania się twórczością zespołu Sixx:A.M. skłonił mnie natomiast utwór „Rise” z najnowszego albumu grupy. Ten energetyzujący utwór na dobre zagościł wśród odtwarzanych przeze mnie ostatnio pozycji.

Zapowiedzią nowego albumu jest „Feel Invincible” amerykanów ze Skillet. Bardzo szybko wpadający w ucho utwór pozwalający mieć nadzieję na kolejny dobry longplay tej grupy.

Nowy album, tym razem OneRepublic, zapowiada singiel „Wherever I Go”, z którym z kolei jakoś ciężko jest mi się oswoić. Czegoś moim zdaniem tej piosence brakuje i niestety nie ujęła mnie tak szybko, jak niemal każdy z wcześniejszych singli tej grupy.

Ostatnio przypomniałam sobie o utworze „Words as Weapons” zespołu Seether, który niestety jako jedyny przypadł mi do gustu po przesłuchaniu albumu Isolate and Medicate, ale za to spodobał mi się do tego stopnia, że odtwarzałam go niemal codziennie.

A czego Wy najczęściej słuchaliście w ubiegłym tygodniu? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz