niedziela, 23 grudnia 2018

Singlowy grudzień (2018)


Koniec roku, a dokładnie grudzień, podobnie jak listopad nie obfitował w singlowe nowości więc w moim odtwarzaczu ponownie pojawiły się utwory znane i lubiane od dawna.

Jednym z nich był nieco zapomniany, ale odświeżony i zdecydowanie często odtwarzany utwór „Save the Last Dance for Me” w wykonaniu kanadyjskiego wokalisty Michaela Bublé.

Natomiast jedną z premierowych kompozycji jakich słuchałam w grudniu był utwór „Death of Me” Davida Cooka, który wraz z tekstowym teledyskiem pojawił się w serwisie YouTube jeszcze pod koniec listopada.

Nowy utwór opublikowała także supergrupa Avantasia dowodzona przez Tobiasa Sammeta. Dynamiczna kompozycja „The Raven Child” promuje mający ukazać się w lutym album „Moonglow”.

Często zdarza się, że mimo kojarzenia nazwy zespołu nie znam żadnego utworu przez niego stworzonego. Tak właśnie sprawa miała się z grupą Volbeat, której utwór „For Evigt” został przeze mnie znaleziony na YouTube dopiero w tym miesiącu, ale też bardzo szybko polubiony.

Obok słuchania całych albumów, często zdarza mi się odtwarzać je we fragmentach jako pojedyncze utwory i dlatego właśnie w grudniu często wracałam do kompozycji „Gotta Get it Right” pochodzącej z albumu „Modern Vintage” grupy Sixx:A.M..

W grudniu niezwykle często miałam ochotę na słuchanie zespołu Nickelback, a zdecydowanie najczęściej wracałam do zaprezentowanego w akustycznej wersji utworu „What Are You Waiting For?”.

A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz