Koniec
roku to czas podsumowań, zgodnie z tematyką bloga czas więc na kilka słów
podsumowania tego, co wydarzyło się w muzycznym świecie.
Mijający rok to już trzeci w istnieniu mojego bloga, i po upływie tego czasu statystyki przedstawiają się następująco:
Łączna
liczba wyświetleń: 11 889
Posty
o największej liczbie wyświetleń:
Cytaty
o muzyce (część 1) – 481 wyświetleń
Nickaelback
– Torwar, Warszawa (21.09.2016 r.) (relacja) – 271 wyświetleń
Linkin Park „Hybrid Theory” (recenzja) – 205
wyświetleń
Cytaty o muzyce (część 2) – 177 wyświetleń
Alter Bridge „The Last Hero" (recenzja) – 152
wyświetlenia
Imagine Dragons „Night Visions” (recenzja) – 147
wyświetleń
Muse – Kraków Live Festival (21.08.2016 r.) (relacja)
– 123 wyświetlenia
Skillet “Unleashed”
(recenzja) – 121 wyświetleń
Nickelback „Feed the Machine" (recenzja) – 117 wyświetleń
Muzyka i tatuaże (część 1) – 91 wyświetleń
Linkin Park “One More Light” (recenzja) – 84
wyświetlenia
Imagine Dragons „Evolve” (recenzja) – 82 wyświetlenia
Posty
opublikowane w 2018 roku o największej liczbie wyświetleń:
Tremonti
– Klub Proxima, Warszawa (29.07.2018 r.) (relacja) – 195 wyświetleń
Shinedown „Attention Attention” (recenzja) – 103
wyświetlenia
Tremonti „A Dying Machine” (recenzja) – 82
wyświetlenia
Koncerty na jakich byłam w 2018 roku:
Toto
(Kraków, 28 lutego) (relacja)
Tremonti (Warszawa, 29 lipca) (relacja)
Shinedown (Warszawa, 18 listopada) (relacja)
Najciekawsze albumy roku:
„Attention Attention” Shinedown (recenzja) – bardzo osobisty album zarówno dla jego twórców, jak i dla słuchaczy, kolejne dzieło Amerykanów skłaniające do refleksji.
Shinedown (Warszawa, 18 listopada) (relacja)
Najciekawsze albumy roku:
„Attention Attention” Shinedown (recenzja) – bardzo osobisty album zarówno dla jego twórców, jak i dla słuchaczy, kolejne dzieło Amerykanów skłaniające do refleksji.
„Year of the Tiger” Myles Kennedy (recenzja) –
nieco zaskakujący muzycznie, ale bardzo szybko trafiający do serca słuchacza i,
co oczywiste w przypadku tego autora, doskonale zagrany i zaśpiewany.
„A Dying Machine” Tremonti (recenzja) – dynamiczny album z kompozycjami potężnie brzmiącymi i delikatnie zaaranżowanymi i w taki też sposób zaśpiewanymi, powiew świeżości w dyskografii zespołu.
„When Legends Rise” Godsmack (recenzja) –
bardzo przyjemne (dla mnie) odkrycie
zespołu funkcjonującego już od lat na rynku muzycznym i albumu o niezwykle
przyjemnej i melodyjnej zawartości.
Albumy
warte posłuchania – wydane w 2018 roku:
Black Stone Cherry “Family Tree” (recenzja)
Like A Storm
“Catacombs” (recenzja)
Slash feat. Myles
Kennedy and The Conspirators “Living the Dream” (recenzja)
Jason Mraz “Know.” (recenzja)
Poets of the Fall
“Ultraviolet” (recenzja)
Najciekawszy
teledysk:
Myles Kennedy “Love Can
Only Heal”
Dynamiczny
teledysk, a w zasadzie rejestracja wykonanego na żywo utworu będącego elementem
trasy koncertowej Drones World Tour.
Albumowe
rozczarowanie roku:
Daughtry
„Cage to Rattle” (recenzja) –
album bardzo elektroniczny, mało gitarowy, zdecydowanie różny w stylistyce
od tej w jakiej zespół tworzył do tej pory.
Breaking Benjamin „Ember” (recenzja) –
mało oryginalne brzmienie kompozycji, jakie znalazły się na tym albumie
sprawiło, że niczym nie różni się od wydanego w 2009 roku longplaya „Dear
Agony”.
Muse „Simulation Theory” (recenzja) –
zespół tak daleko posunął się w muzycznym eksperymentowaniu, że nieco
zatracił swój charakterystyczny styl, przez co najnowsze dzieło Anglików nie
każdemu przypadnie do gustu.
Najciekawsze
wydawnictwa koncertowe:
Alter Bridge „Live at The Royal Albert Hall” with
Parallax Orchestra
Rejestracja
koncertu zespołu, który już od kilku lat skutecznie przekonuje mnie do siebie
swoją muzyką, a w tym przypadku jest to dodatkowo muzyka wzbogacona o
orkiestrowe aranżacje stworzone przez dyrygenta Parallax Orchestra – Simona
Dobsona, dzięki którym zagrane w Royal Albert Hall kompozycje nabrały
wielowymiarowego charakteru.
Ayreon Universe – The Best of
Ayreon Live
Solidna
porcja progresywnego metalu tworzonego przez holenderskiego autora tekstów,
multiinstrumentalistę i producenta Arjena
Lucassena. Koncert zarejestrowany w 2017 roku (wydany w 2018 roku) swoją
obecnością uświetniło szesnaścioro wokalistów, dla mnie mało znanych, jednak
swoimi potężnymi głosami tworzących niepowtarzalny klimat tego wydarzenia.
Oczekiwania
związane z rokiem 2019:
Koncert
zespołu Muse w Krakowie – to dopiero drugi koncert halowy znanego zespołu w
Polsce, mam więc nadzieję na zobaczenie ciekawej oprawy wizualnej z jakiej
znane jest to trio.
Premierowa
muzyka od zespołu Plan Three – grupa na połowę stycznia zapowiedziała premierę
pierwszego singla nagranego z nowym wokalistą Viktorem Markowiczem, którego
brzmienia jestem bardzo ciekawa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz