sobota, 29 lutego 2020

Singlowy luty (2020)


W mijającym miesiącu w moim odtwarzaczu pojawiali się reprezentanci tworzący w rozmaitych stylach muzycznych.

Najłatwiejszym sposobem na naładowanie baterii jest posłuchanie pozytywnych dźwięków. W lutym utworem do tego idealnym okazał się dla mnie utwór „Sing” nagrany przez formację Pentatonix.

Pełen dobrej energii jest także utwór „The Less I Know” zespołu OneRepublic, który znalazł się na rozszerzonej wersji albumu „Oh My My”, jak dotychczas ostatniego w dyskografii Amerykanów.

W moim odtwarzaczu nie zabrakło także utworów o cięższych brzmieniach, a jednym z przykładów jest kompozycja „Go to War” formacji Nothing More wyróżniająca się wyrazistą, wręcz brzęczącą linią basu i hard rockową aranżacją.

Zespoły rockowe (i nie tylko) często wydają swoje albumy długogrające w wersjach deluxe rozszerzonych o dodatkowe utwory. Bonusem do longplaya „Attention Attention” zespołu Shinedown jest utwór „ANWTD” („A New Way to Die”), świetnie pasujący do podstawowej zawartości albumu.

W lutym bardzo często – od momentu pierwszego odsłuchania aż do końca miesiąca – wracałam do kompozycji „Monsters” stworzonej przez Jamesa Blunta. Ten piękny, poruszający utwór doczekał się także swojej recenzji na blogu.

Chociaż nie jestem fanką całości twórczości Adama Lamberta, to od czasu do czasu niektóre z jego utworów przypadają mi do gustu. Tak właśnie stało się w przypadku utworu „Stranger You Are”, za sprawą którego ponownie doceniłam możliwości wokalne Lamberta.

A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz