niedziela, 22 maja 2016

Muzyka tygodnia (16-22 maja 2016)


Mijający tydzień upłynął pod znakiem muzyki nieco lżejszej, nie zabrakło też utworów wykonywanych na żywo, w moim odtwarzaczu zagościł też wokal damski, a wiec po kolei:

„Roots” Imagine Dragons, który przyznaję się pierwszy raz usłyszałam dopiero podczas lutowego koncertu w Łodzi i bardzo mi się spodobał. Wersja studyjna tego utworu często była przeze mnie odtwarzana szczególnie rano przed rozpoczęciem pracy, dobrze nastrajała mnie na cały dzień.

Równie często w mijającym tygodniu, i to też zazwyczaj rano, słuchałam utworu „The Fighter” Gym Class Heroes nagranego z gościnnym udziałem Ryana Teddera. Ciekawa melodia połączona z rapowanymi zwrotkami i melodyjnym refrenem skutecznie rozbudzała, a żwawy rytm łatwo dopasowywał się do rytmu kroków podczas drogi do pracy.

Mój kanał na Youtube zdominował zapis występu Shinedown w telewizyjnym programie Jimmy Kimmel Live podczas którego zespół wykonał dwa utwory – „State of My Head”

oraz „Asking For It”, do którego zespół nakręcił także teledysk i mam nadzieję, że niedługo pozwoli nam go zobaczyć. A tymczasem wykonanie na żywo

Ostatnio oczarowało mnie także wideo do Try z koncertu jaki Pink dała w Melbourne. Oprócz tego jak został zaśpiewany, ma piękną oprawę, za co warto go docenić.

A czego Wy słuchaliście w mijającym tygodniu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz