niedziela, 23 października 2016

Muzyka tygodnia (17-23 października 2016)


Doczekałam się wreszcie października, a wraz z nim premiery długo wyczekiwanych, zupełnie świeżutkich albumów, które zdecydowanie zawładnęły moim odtwarzaczem.
 
Do gustu bardzo przypadł mi utwór „Future Looks Good” pochodzący z wydanego w tym miesiącu albumu Oh My My OneRepublic. Początkowo zupełnie akustyczny utwór rozwija się w naprawdę fajną kompozycję.

Kolejnym albumem jaki miał premierę w październiku jest The Last Hero, amerykanów z Alter Bridge. Już po pierwszym przesłuchaniu w ucho wpadł mi utwór „Poison in Your Veins” za sprawą bardzo ciekawej linii gitar, nadającej mu niepowtarzalnego charakteru.

Miesiąc temu miałam okazję zobaczyć koncert zespołu Nickelback, który wystąpił na warszawskim Torwarze. Zupełnym, pozytywnym oczywiście, zaskoczeniem dla mnie było pojawienie się w setliscie utworu „Trying Not to Love You”, którego nie doczekałam się w 2013 roku.


Dopiero niedawno udało mi się obejrzeć wypuszczoną w wakacje koncertówkę wydaną przez U2, a zarejestrowaną w Paryżu niedługo po zamachach terrorystycznych w tym mieście. Występ uświetniły utwory takie jak „Mysterious Ways”.

W Paryżu nie zabrakło także entuzjastycznie przyjętego przez publiczność i doskonale nadającego się do wspaniałej zabawy „Elevation”.

A czego Wy słuchaliście w mijającym tygodniu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz