niedziela, 21 maja 2017

Muzyka tygodnia (15-21 maja 2017)


Słuchanie muzyki to dla mnie czynność tak naturalna, jak oddychanie, ale nie przepadam za wykorzystywaniem jej jako tła do innych czynności – lubię być skupiona na tym czego słucham i lubię robić to świadomie. Być może właśnie dlatego w podsumowaniach tygodniowych nie pojawia się zbyt wiele propozycji, ale to z tego względu, że stawiam na jakość, a nie ilość słuchanych utworów.

Bardzo ucieszyło mnie pojawienie się (już pod koniec kwietnia) nowej propozycji zatytułowanej „Song on Fire” od Nickelback, promującej, mający ukazać się w czerwcu album „Feed the Machine”. Melodyjna, nieco balladowa kompozycja pozwala mieć nadzieję na ciekawy materiał od Kanadyjczyków.

Moją zdecydowaną obsesją w tym miesiącu jest zespół Alpha Rev, którego wokalistą jest Casey McPherson poznany przeze mnie dzięki supergrupie Flying Colors. Nastrojowy utwór „Colder Months” był chyba najczęściej odtwarzanym przeze mnie w ostatnim czasie.

Chociaż próbowałam kiedyś bliżej zaznajomić się z twórczością zespołu Theory of a Deadman jakoś nieszczególnie przypadła mi ona do gustu, ostatnio jednak posłuchałam utworu Habits (Stay High) pochodzącego z akustycznego mini albumu grupy „Angel Acoustic EP” i okazał się być bardzo przyjemny.

Wielu fanów muzyki rockowej, a w szczególności wielbicieli zespołu Rainbow w zeszłym roku ucieszyła wiadomość o reaktywacji grupy z nowym wokalistą Ronniem Romero. Formacja w 2016 roku dała trzy koncerty, a ich fragmenty zostały zarejestrowane i poskładane w jedno wydawnictwo, które udało mi się zobaczyć, a ostatnio często wracam do klasyka grupy „Since You Been Gone”.

Ostatnio nieco żywiej zrobiło się także w obozie zespołu Muse pracującego nad materiałem na nową płytę. Wydawnictwo, którego tytułu, ani daty premiery jeszcze nie znamy promuje utwór „Dig Down”.

A czego Wy słuchaliście w mijającym tygodniu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz