niedziela, 24 września 2017

Singlowy wrzesień (2017)


Wrzesień, jak co roku, okazał się być dla mnie pracowitym miesiącem, mimo to nie zabrakło w nim także czasu na to, co lubię robić najbardziej, czyli słuchanie muzyki.

Kolejnym utworem promującym wyczekiwany przeze mnie z niecierpliwością album „Wish I Was Stormborne” zespołu Plan Three (premiera 29 września), jest kompozycja zatytułowana „Echo”, która w coraz większym stopniu zaostrza mój apetyt na to wydawnictwo.

Utworem, który „odkryłam” na początku września jest „Children of the Sun” będący częścią siódmego studyjnego albumu zespołu Poets of the Fall zatytułowanego „Clearview”. Longplay, jako całość, nieszczególnie przypadł mi do gustu, ale sama kompozycja „Children of the Sun” zapadła mi w pamięć.

Niezwykle często odtwarzałam także stworzony przez zespół Thirty Seconds to Mars Tribute Song wykonany przez grupę w ramach występu dla BBC Radio 1. W utworze tym słyszymy fragmenty „Heroes” Davida Bowiego, „Black Hole Sun” Soundgarden, „Purple Rain” Prince’a, „Crawling” Linkin Park I „Freedom” George’a Michaela.

Niemal cały wrzesień nie mogłam uwolnić się od utworu „Better World” zespołu Toto, który już dawno oczarował mnie za sprawą pięknej melodii i harmonijnej linii wokali. Polecam szczególnie wersję z koncertu zarejestrowanego w Polsce i jednocześnie mam nadzieję, że usłyszę ten utwór na żywo, podczas występu grupy w krakowskiej Tauron Arenie.

We wrześniu swoją premierę miał koncertowy album zespołu Alter Bridge. Materiał na płytę nagrany został podczas występu grupy w londyńskim O2 Arena, który miał miejsce w listopadzie 2016 roku. Z tego albumu pochodzi, jak zawsze świetnie i emocjonalnie wykonany utwór „Blackibird”.

A czego Wy słuchaliście w mijającym miesiącu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz