niedziela, 15 lipca 2018

Zakupy muzyczne 5


Moje ostatnie, niewielkie zakupy muzyczne poczynione za pośrednictwem sklepu internetowego FaN.pl składały się z wydanych w tym roku albumów, które bardzo chciałam mieć w swojej kolekcji.

W związku z tym w moim koszyku nie mogło zabraknąć longplaya „Attention Attention” zespołu Shinedown (54,95 zł).

Mój zbiór uzupełniłam też o album „A Dying Machine” formacji Marka Tremonti (33,95 zł).

Ostatnią zakupioną pozycją była płyta „When Legends Rise” grupy Godsmack, którą dopiero niedawno odkryłam (38,95 zł).

A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta i chcecie się tym ze mną podzielić? Zapraszam do komentowania.

3 komentarze:

  1. Mimo, że od premiery "Attention Attention" minęło już trochę czasu, to wciąż mam tak, że serce mi szybciej bije, kiedy widzę ten wykrzyknik :D Hmm... To właściwie jedyny album, jaki zakupiłam w tym roku :D Wersję mp3 i winyl (och, bardzo się cieszę, że załapałam się na egzemplarz z łałtografami :D) mam ze sklepu Shinedown, a CDiki z Empiku i z Saturna :D Żadnych innych płyt nie kupowałam, bo po prostu nie pojmuję po co słuchać innych zespołów, skoro można słuchać Shinedown :D:D:D Ooooo, zupełnie zapomniałam!!! "Scream For Me Sarajevo"!!! Muszę jutro kupić!!! Ach... Zawsze takie rzeczy kupowałam w dniu premiery, ale zdaje się tego akurat dnia byłam zombiakiem po powrocie z Shinedown i Maiden i nie ogarnęłam... No a potem zapomniałam... :P Noooo :D Także dobrze, że napisałaś tego posta :D Bo przy obecnym stopniu zszajndałnowienia mojego mózgu, całkiem możliwe, że obudziłabym się za jakiś rok, że aaaa!!! nie mam SFMS, lol :P Ale ja bredzę :P No, ale ogólnie to polecam Brusika :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. yo to godsmack jeszcze gra .....

    OdpowiedzUsuń