niedziela, 24 lipca 2016

Muzyka tygodnia (18-24 lipca 2016)


Ktoś kiedyś powiedział, że dzień bez dobrej muzyki to dzień stracony. Jestem tego samego zdania i bez zbędnych wstępów przedstawiam czego słuchałam w kończącym się już tygodniu.

W mijającym tygodniu uśmiech na mojej twarzy gościł dzięki najnowszemu teledyskowi grupy Shinedown do „Asking For It”, w którym muzycy wcielają się w dość nietypowe dla siebie role zostając zastąpieni przez młodsze pokolenie. Brawa za pomysł i realizację.

Czasami jest tak, że cover bardziej przypada nam do gustu niż oryginał i tak właśnie było w moim przypadku z „Royals” wypromowanym przez Lorde, a świetnie zinterpretowanym przez Pentatonix.

Do często odtwarzanych w tym tygodniu utworów zaliczam także koncertową wersję przeboju U2 „Where The Streets Have no Name” wykonanego przez Muse podczas festiwalu Glastonbury w 2010 roku z gościnnym udziałem The Edge’a.

Urzekająca i iście wakacyjna jest koncertowa wersja utworu „Stop Loving You” Toto z występu uświetniającego 35-lecie istnienia zespołu, który miał miejsce w łódzkiej Atlas Arenie w 2014 roku.

Idealną propozycją na lato jest również utwór „Don’t Stop Me Now” Queen z Adamem Lambertem wykonany podczas festiwalu Rock in Rio w Lizbonie skutecznie porywający publiczność do zabawy, a u mnie wywołujący przyjemne wspomnienia.

A czego Wy słuchaliście w mijającym tygodniu? Zapraszam do komentowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz