niedziela, 21 sierpnia 2016

Muzyka tygodnia (15-21 sierpnia 2016)


Lato to czas zastoju w nowej muzyce, co prawda od czasu do czasu pojawiają się singlowe zapowiedzi  nowych wydawnictw, ale jest ich jak na lekarstwo. Co w takim razie znalazło się w moim odtwarzaczu w ubiegłym tygodniu? Zapraszam do posłuchania.

Na październik planowana jest (wreszcie) premiera nowego albumu  Alter Bridge The Last Hero, który promowany jest przez  świetny utwór „Show Me a Leader”. Prawdę powiedziawszy po pierwszym przesłuchaniu (wersji z obciętym intro) utwór wcale mnie nie zachwycił, dopiero kolejne podejście do już kompletnej wersji przekonało mnie do niego.

W związku z deficytem nowych wydawnictw zainteresowałam się twórczością zespołów, które od jakiegoś czasu były na mojej liście życzeń. Po zapoznaniu się z  najnowszym albumem Sixx:A.M., sięgnęłam po nieco od niego starszy i w ostatnim tygodniu często słuchałam „Stars”.

Jednak nie każde podejście do albumów nieznanych wcześniej zespołów kończy się tak dobrze jak w przypadku Sixx:A.M., a przykładem może być The Gaslight Anthem, którego album Get Hurt nie przypadł mi do gustu, poza jednym wyjątkiem, a jest nim „1 000 Years”.

W niecierpliwym oczekiwaniu na koncert Alter Bridge, którego supportem ma być Like A Storm często słuchałam „Wish You Hell” singla z ostatniej płyty Nowozelandczyków „Awaken The Fire”.

A żeby poczuć się jeszcze letnio i wakacyjnie odtwarzałam często pogodny melodyjnie i pozytywnie nastrajający „Charlie Brown” Coldplay.

A czego Wy słuchaliście w mijającym tygodniu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz