niedziela, 23 kwietnia 2017

Muzyka tygodnia (17-23 kwietnia 2017)


Wiosna to czas, kiedy nawet w muzyce pojawiają się nowości – nowe albumy, zapowiadane przez utwory singlowe, których nie zabrakło w moim tygodniowym zestawieniu.

Już drugą kompozycją zapowiadającą nowy album Linkin Park jest singiel „Battle Symphony” podobnie jak Heavy utrzymany w popowej stylistyce, co zdecydowanie podzieliło fanów zespołu na zwolenników i przeciwników nowego kierunku obranego przez zespół.

Kolejną nowością są wydane w tym roku dwa utwory Alexa Banda, które być może znajdą się na nowym oficjalnym wydawnictwie muzyka, chociaż na razie nie ma na ten temat  żadnych wieści. Pierwszy z utworów to emocjonalny „Long Time Coming”.

Drugi to przyjemnie melodyjny „This Life”, podobnie jak poprzednik pojawiający się w moim odtwarzaczu bardzo często.

Oprócz nowości przypomniałam sobie ostatnio o jednym starszym utworze, a mianowicie kompozycji zatytułowanej „Galway” nagranej przez zespół Carrantuohill z gościnnym udziałem Maćka Balcara, która idealnie pasuje do wiosennego nastroju.

Poruszając się ostatnio rozmaitymi środkami transportu mam okazję, nieco wbrew mojej woli, słuchać różnych rozgłośni radiowych, i przy takiej właśnie okazji usłyszałam utwór „Love My Life” Robbiego Williamsa, który spodobał mi się do tego stopnia, że często odtwarzałam go już zupełnie z własnej inicjatywy.

A czego Wy słuchaliście w mijającym tygodniu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz