niedziela, 18 września 2016

Muzyka tygodnia (12-18 września 2016)


Wrzesień to pracowity miesiąc kojarzący się z powrotami do szkoły/pracy. Żeby umilić sobie ten trudny czas warto posłuchać dobrej muzyki. W ostatnim tygodniu szczególnie często towarzyszyło mi kilka utworów. Oto one:

Wspominałam już tutaj o coverze utworu „The Sound Of Silence” nagranym przez amerykańską grupę Disturbed, który naprawdę przypadł mi do gustu. Niedawno znalazłam wersję koncertową wykonaną z udziałem wokalisty jednego z moich ulubionych zespołów – Alter Bridge – Mylesem Kennedy wywołującą u mnie ciarki na plecach.

Kolejną, po „Wherver I Go” zapowiedzią mającego ukazać się w październiku albumu Oh My My OneRepublic jest singiel „Kids”, zupełnie przyjemny utwór do którego wideo nakręcone zostało w Meksyku.

Premierę nowego albumu zapowiedział także gitarzysta i wokalista John Wesley, a promowana jest ona singlem „By the Light of a Sun” mocno osadzonym na progresywnej stylistyce, która mnie osobiście nie bardzo przypada do gustu.

A swój nowy album, mający się ukazać w październiku zapowiedziała także grupa Alter Bridge i niedawno ukazał się drugi już singiel promujący to wydawnictwo „My Champion”, który przypadł mi do gustu nawet bardziej niż pierwsza propozycja zespołu – „Show Me a Leader”.

Niedawno znalazłam także cover utworu „Dirty Loundry” w oryginale nagrany przez członka zespołu The Eagles – Dona Henleya, a udanie „przerobiony” przez Nickelback.

Dzięki temu, że śledzę na bieżąco to, co dzieje się u moich ulubieńców z Shinedown trafiłam na świetnie wykonany przez basistę zespołu Erica Bassa cover fragmentu utworu „Creep” Radiohead, który w tym wideo połączony jest z równie pięknie wykonanym I’ll Follow You.

A czego Wy słuchaliście w mijającym tygodniu? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz