niedziela, 26 marca 2017

Muzyka tygodnia (20-26 marca 2017)


Czasami zdarza się, że nie mam ochoty lub czasu słuchać całych albumów i w moim odtwarzaczu goszczą wtedy pojedyncze piosenki. Tak właśnie było w ostatnim czasie, a oto zestawienie najczęściej pojawiających się utworów.

W ubiegłym tygodniu w moim odtwarzaczu często pojawiał się utwór grupy The Used „Cry”, który po raz pierwszy usłyszałam kilka lat temu po kupieniu nowego odtwarzacza mp3, w którym był on oryginalnie wgrany jako przykładowy. Kompozycja spodobała mi się do tego stopnia, że co jakiś czas do niej wracam.

Próbując przyzwyczaić się do nowego singla Linkin Park nagranego z gościnnym udziałem wokalistki o pseudonimie Kiiara przesłuchałam go już niezliczoną ilość razy i w dalszym ciągu jakoś nieszczególnie mi on pasuje.

W mijającym tygodniu wśród wybieranych przeze mnie utworów prym wiodły te o melancholijnych tonach, czego najlepszym dowodem jest kompozycja zatytułowana „Skin” wydana przez zespół Sixx:A.M. na albumie „This Is Gonna Hurt”.

Kolejnym utworem o nastrojowej aranżacji, który nieco łagodził poranne wstawanie, ponieważ służył mi jako budzik, a później w ciągu dnia był przez mnie chętnie odtwarzany to „Things My Father Said” grupy Black Stone Cherry.

Jako ostatni, ale odtwarzany nie mniej często niż poprzednicy, wymienię utwór „I See Fire” Eda Sheerana towarzyszący pierwszej części filmu The Hobbit.

A czego Wy słuchaliście w mijającym tygodniu? Zapraszam do komentowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz