niedziela, 5 marca 2017

Zakupy muzyczne


Na przełomie stycznia i lutego moja kolekcja płyt wzbogaciła się o kilka nowych egzemplarzy kupionych wyłącznie on-line.

Tradycyjnie już w wydawnictwie RockSerwis nabyłam trzy albumy, z których pierwszy to wydany jeszcze w listopadzie 2016 roku longplay Amerykanów z Alter Bridge zatytułowany „The Last Hero” (36,89 zł).

Moje zbiory powiększyły się także o całą dotychczasową dyskografię supergrupy Flying Colors, na którą składa się album „Flying Colors” (56,89 zł),

oraz krążek zatytułowany „Second Nature” (54,89 zł).

Ze względu na niedostępność w RockSerwisie, ostatniej płyty Marka Tremonti „Dust” szukałam na Allegro i tam też ją nabyłam (64,99 zł).

I oczywiście nie mogłam się powstrzymać przed kupieniem styczniowego magazynu Gitarzysta, zawierającego wywiad z członkami zespołu Alter Bridge – Mylesem Kennedy i Markiem Tremonti, opowiadających o pracach nad ostatnim albumem grupy - „The Last Hero” (16 zł).

A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta i chcecie się tym ze mną podzielić? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz