niedziela, 20 maja 2018

Zakupy muzyczne 4


Stwierdziłam niedawno, że najwyższy czas poszerzyć swoją kolekcję płyt kompaktowych i postanowiłam zrobić zakupy w znalezionym w Internecie sklepie oferującym tego typu produkty. Sklep z muzyką FaN ma w swojej ofercie bogaty wybór albumów, nawet takich, które na innych tego typu platformach są zupełnie niedostępne, a przy tym ich cena wcale nie jest wysoka, w związku z czym stał się dla mnie atrakcyjnym miejscem zakupów.



W związku z niedawną premierą w moim koszyku nie mogło zabraknąć pierwszego solowego albumu autorstwa Mylesa Kennedy zatytułowanego „Year of the Tiger” (33,99 zł).

Jeszcze w zeszłym roku swoją dyskografię poszerzyła supergrupa Revolution Saints, więc jej longplay „Light in the Dark” również stał się przedmiotem mojego zainteresowania (50,99 zł).

Od dłuższego czasu słucham też amerykańskiej formacji Sixx:A.M., nabyłam więc debiutancki album grupy „The Heroin Diaries Soundtrack” (44,99 zł),

a także mój od początku ulubiony longplay „Modern  Vintage” (49,99 zł).

Dopełnieniem zakupów było debiutanckie wydawnictwo „Screaming Our Sins” szwedzkiej grupy Plan Three (32,99 zł).

Wspomniany wcześniej album jest już drugim longplayem Plan Three jaki posiadam w swoich zbiorach, bowiem jakiś czas temu za pośrednictwem brytyjskiego Amazon nabyłam wydaną w zeszłym roku płytę „Wish I Was Stormborne” (około 11 £).


A może Wam wpadła ostatnio w ręce jakaś nowa płyta i chcecie się tym ze mną podzielić? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz